Legsmerter og prevensjonsmidler [Ekspertråd]

Jeg har tatt p-piller (Naraya) i en uke nå. I dag begynte beina å verke veldig (det er en smerte som ligner på værforandringer), og innimellom har jeg en midlertidig, sviende hodepine. Har det sammenheng med å ta pillene? Skal dette plage meg, eller er det bare et resultat av at kroppen blir vant til? Jeg pleide å ta Naraya før og bortsett fra månedlig blødning, hadde jeg ingen klager.

Bensmerter ved bruk av hormonell prevensjon er forårsaket av venøs trombose. Det er umulig å avgjøre via Internett om dette er tilfelle for deg, eller om smertene ikke har noe med pillene du bruker. Kontakt den behandlende legen hvis symptomene er forstyrrende.

Les også:

P-piller - typer, navn, handling

P-piller - bivirkninger

Hva gjør p-piller mindre effektive?

Husk at ekspertens svar er informativt og vil ikke erstatte et besøk hos legen.

Barbara Grzechocińska

Assistent professor ved Institutt og klinikk for fødselshjelp og gynekologi ved det medisinske universitetet i Warszawa. Jeg godtar privat i Warszawa på ul. Krasińskiego 16 m 50 (registrering er tilgjengelig hver dag fra kl. 08.00 til 20.00).

Tags:  Sjekk Ut Diett-Og-Ernæring Regenerering 

Interessante Artikler

add